...

14‏/7‏/2013

اول سر من اسرار عملى فى مواقع الربح






اصدقائى الاحباء

من اليوم سوف ابدء معكم فى سرد اسرارى الشخصية فى العمل على النت

برجاء قرائة هذة الرسالة للاهميتها سوف تكون مرجع مهم جدا لكم



لو انت قاعد فى البيت ....... المطلوب منك الاتى .... اعمل فى كل المواقع مثلا 100 موقع..... طيب حشدخل فيهم اذاى كل يوم

لو كل موقع عايز 15 دقيقة عمل يبقى مش حخلص فى سنتى غير الزهق والممل....... صح انا معاكم فى هذا

ولكن يوجد طريقة منظمة جدا للعمل على النت   اجعلوا انتباهكم معايا وركز فى الكلام كويس جدا انا حتكلم بالعامية معاكم

انا فعلا بعمل فى 100 موقع يوميا بدون اى تقصير اذاى

ابدء عملى يوميا من الساعة 6 مساءا

افتح اول 3 مواقع لو النت كويس جدا عندى

على فكرة انا عندى روتر بكدة النت عندى الحمد لله سريع على طول

انا بتكلم بخصوص الناس اللى عندهم كابل يعنى وصلة من الجار

افتح 3 مواقع مع بعض
اشتغل فيهم
كل موقع يخلص افتح غيرة على طول
حتلاقى فى خلال ال15 دقيقة الاولى خلصت 9 مواقع مع بعض

عايز تريح شوية ماشى قوم اعمل كوب شاى او ليمون وارجع

كرر العملية تانى مع 9 مواقع خلص وارتاح



تعب من القعاد على الجهاز اطفى جهازك وقوم روح عند صاحبك وارجع قبل الساعة 12 مساءا لية

لازم تعرفوا حاجة مهم جدا فارق التوقيت بينا وبين كل الدول العربية والغربية لان مثلا لو الساعة 12 مساءا عندنا فى مصر
ممكن يكون فى السعودية مثلا الساعة 2 صباحا
او امريكا 10 مساءا واحنا 12 مساءا
هذا الفرق بيعمل عمل رهيب جدا
لو عدت عليك الساعة 2 صباحا بدون ان تعمل فى كل المواقع يبقى راح منك يوم كامل خسارة طبعا وتاخير

اذا تعمل حسابك العمل يوميا لغاية 2 صباحا يعنى عندك من الصبح حتى 2 صباحا تستطيع ان تعمل 
بكدة مش حتخسر يوم عمل على النت

طيب 




الكل بيقول حنعمل على كسب السنتات هى دى بتعمل حاجة 

اقولك ايوة بتعمل حاجة 
اذاى
موقع ذى نيو باكس بيقولك اول ماتصل الى اول 60 سنت اشترى 3 ريفيرال لمدة شهر
وانت يبقى عندك 4 فى الموقع بدون نشر رابط الموقع  على الاصدقاء والمنتديات وجع قلب

لا انا كل اسبوع استاجر ريفيرال من كل المواقع من رصيدى لية لانى بشتغل يوميا فى الموقع 
طيب 

انا عندى 3 ريفيرال وشغلى انا اذا كل اسبوع حلاقى رصيد اشترى 3 اخرين
فية حاجة جميلة جدا فى المواقع
انا عايز ال 3 ريفيرال دول يبقوا معايا على طول مش شهر وبس
بسيطة ممكن فى خانة الرنت ريفيرال حتلاقى خانة فوق اضغط عليها واجعلها اينابل بدل ديزابل بكدة الموقع كل شهر حيسحب من رصيدك ال 60 سنت 
وهكذا مع كل ريفيرال تستاجرة اذا كل ماتزود الريفيرال سوف يبقون معاك على طول ان شاء الله تصل الى 50000 ريفيرال معاك على طول
المهم لازم تشتغل يوميا علشان يكون عندك رصيد
نيجى للسحب على البنك
انا عندى 100 دولار فى رصيدى مش لازم اسحبهم كلهم اسحب مثلا 75 دولار واترك الباقى فى الرصيد اعمل حساب الريفيرال ان الموقع حيسحب من رصيدى وانا ايضا كل اسبوع لازم ازود الريفيرال وهكذا مع كل المواقع
حتلاقى فى البداية صعبة شوية لكن شوية شوية لما تلاقى عندك مثلا 1000 ريفيرال حتبدء فى الراحة
وتقدر كل اسبوع تسحب من الرصيد جزء على البنك ايضا من كل المواقع
بدوا ان يكون عندك تايركت ريفيرال واحد كفاية عليك الرنت ريفيرال
التايركت ريفيرال اللى بيسجلوا تحتك
اما الرنت ريفيرال اللى انت بتستاجرهم من الموقع

وسوف نتقابل فى باقى السر ان شاء الله انتظرونى غدا


واى استفار على مدار اليوم انا ان شاء الله معاكم وعندكم فى المدونة كل المواقع التى اعمل فيها واى شرح للاى موقع اطلب فورا

وكل عام وانتم طيبين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق