...

24‏/7‏/2013

مفاجاءة بمليون دولار فعلا لاعزائى الكرام



اصدقائى الاحباء

انا حقولكم على سر من اسرار البنوك الالكترونية

انا كنت بفكر فى موضوع تبادل العملات والعمل فى الفوركس لكن بصراحة كنت خايف جدا لان ذى ماانتم عارفين سوف العملات والذهب ليس له امان

كنت قاعد وفاتح بنك بيرفكت مونى
فوجدت 3 حسابات
يعنى حساب بالدولار واخر باليورو واخر بالذهب

بمعنى انا عندى رصيد فى موقع بالدولار وعايز احول الرصيد دة على بيرفكت مونى حكتب رقم حسابى فى البنك بالدولار
اما لو رصيدى فى الموقع باليورو حكتب رقم حسابى باليورو
وهكذا

فجاءة خطرت على بالى فكرة شيطانية فعلا
انا فكرت ان اسعار العملات كل ثانية فى الطالع والنازل
طيب انا عندى مثلا 10 دولار فى حسابى فى البنك 
عملت تجربة وقلت ححول ال10 دولار دول فى نفس البنك ححولهم الى يورو
وبالفعل حولت ال 10 دولار الى حساب اليورو وطبعا طلع اقل من 8 يورو
من اللحظة دى بدات اتابع اسعار العملات يوميا خاصة الدولار واليورو
انا عندى فى حسابى اقل من 8 يورو لحظة ماالاقى ان اليورو ارتفع الى مثلا 10 سنت زيادة يعنى وجدت ن ال 8 يورو دول لو حولتهم تانى الى الدولار حلاقى زيادة عن ال 10 دولار ولا لا
انتظرت يومين
ودخلت البنك وحولت ال8 يورو الى دولار
المفاجاءة وجدت  70.12

اثنى عشر دولار و70 سنت فى حسابى بدون تعب ولاتحويل من المواقع
اذا انا كسبان فى عملية واحدة 2 دولار و70 سنت
قلت الله اكبر كدة الفكرة نجحت معايا
بدات احول تانى 10 دولار الى حساب اليورو
واتركهم يوم او اتنين
واتابع الاسعار
ونفس الطريقة ارجع احول اليورو الى دولار تانى
كل مازاد رصيدى خير بدل مااحول 10 دولار لالا احول المرة دى 15 دولار الى يورو
بكدة الاقى كل اسبوع رصيد زايد فى البنك بدون اى تعب نهائى وبكدة اكون اشتغلت فى العملات بدون اى خسارة وايضا داخل البنك
معنى كدة انى استطيع اعمل الفكرة دى فكل البنوك اللى انا فاتح حساب فيها
لان كل البنوك حتلاقى فيها عملات كثيرة جدا
المهم انى اجعل حساب واحد بريميوم فى البنك نفطرت مثلا الدولار ويبقى افتح حساب باليورو واخر بالذهب
بكدة اقدر العب فى اسعار العملات وانا فى البيت وداخل البنك
بدون اى خسارة المهم لازم اتابع اسعار العملات
بمعنى انا لما احول دلوقتى من الدولار الى اليورو لازم اكتب فى ورقة قيمة اليورو اد اية يعنى مثلا ال 10 دولار عملت اد اية يورو
علشان لما احول مرة اخرى ماتكنش القيمة اليورو اقل لازم تكون اعلى
علشان اكسب
ولو وجدت نفس قيمة اليورو هى هى استنى شوية لغاية مااليورو يرتفع شوية وبعدين احول
اصل العملية كلها داخل البنك لايوجد خوف
اية رايكم فى الفكرة الشيطانية دى
ولسة بفكر فى عملية تحويل اليورو الى الذهب
بمعنى بدل مااحول الى الدولار تانى احول اليورو الى حساب الذهب بس لما يكون حساب الدولار عندى عالى شوية
لان المعروف ان الذهب يحسب بالجرام ولازم اكون دقيق فى حساباتى علشان اكسب صح

وان شاء الله سوف اشرح لكم اذاى تلعب فى حساب الذهب وكل المعلومات فى البنوك

انتظرونى ان شاء الله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق